pion.blogg.se

Välkommen till min inspirerade blogg till glädje och lycka. Hoppas du stannar.

Varför?

Publicerad 2014-11-28 15:02:00 i Allmänt,

Kan inte förstå varför man vill utsätta sin kropp för gift frivilligt, Spice är bara ett exempel. Hur tänker man? Vad får man ut av det?? Jag försöker att undvika så mycket onyttigheter så mycket jag bara kan och har råd med. Varför ska det nyttiga vara ett dyrare alternativ? Sen har jag ju mina laster som jag bara måste ha,  choklad varje dag och vinet till helgen. Då tänker jag så här: undviker jag det "vita giftet" gluten, socker och salt så kan jag ha kvar lite laster. Så tänk så naturligt som möjligt. Det går tyvärr inte att vara perfekt. Förbjud tillsatser i vår mat och sminka inte upp den bara för att den ska se godare ut. Tänk vad pengar styr, att man kan tillverka Spice och droger och tillsätta gifter i vår föda, förorena naturen.....skit i andra sko dig själv. Min kropp, är ju mitt allt, ja vi måste börja tänka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela