pion.blogg.se

Välkommen till min inspirerade blogg till glädje och lycka. Hoppas du stannar.

Snabbt & lätt

Publicerad 2015-09-07 18:41:44 i Mat och bak,

Detta receptet på paj är bara så smidigt. Passar perfekt när man har ont om tid. Frysta bär i frysen, ja det har jag alltid. Här en paj med hallon och blåbär och så har jag bytt ut vetemjölet mot glutenfritt mjölmix, dubbelt så mycket med mjölmix än vad receptet visar. Med mjölmix blir pajen som på bilden väldigt blek. Jag la på några minuter till på tiden i ugnen. 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2015-09-07 19:43:42

Det verkar jättegott....vill prova...mums

Maria

Svar: Ja prova, den är så god. Funkar med alla bär kan varmt rekomendera den med jordgubbar.
Irre

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela