pion.blogg.se

Välkommen till min inspirerade blogg till glädje och lycka. Hoppas du stannar.

Söndag

Publicerad 2024-03-24 15:01:37 i

Ja då var det söndag igen. 
Igår lördag hände det mycket, först loppis och ett bokfynd om betong, älskar det..
En goefika där, vaniljhjärta i långpanna och kaffe till den. Sen till dottern Hanna, köra henne till Stadshuset, bröllop för hennes fina vänner Jana & Victor väntar.. Jag skickade med en present, en toaborste i betong som jag gjutit och två toarullar.
Vi är inte bjudna hoppas deras barn blir...
Kvällen tillbringar vi med vännerna Camilla o Jouni som jag kör hem runt tolvslaget och sen hämtar vi Hanna 01:15 från bröllopsfesten och kör hem henne. 
En lördag som är skönare och trevligare än en vanlig lördag. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela